Logo

چرا داشتن لیست کارهای روزانه ضروریه؟

چرا داشتن لیست کارهای روزانه ضروریه؟

1400/09/08
47 بازدید کننده

TO DO LIST

یا فهرست کارهای روزانه

لیست کارهای روزانه یا To Do List یکی از ساده‌ترین سیستم‌های مدیریت کارهای روزانه اس که این روزها ازش استفاده می‌کنیم. با این‌حال همچنان میلیون‌ها نفر رو ناامید می‌کنه. شاید شما هم یکی از اونها باشید.

اولا، این تقصیر شما نیست، ما هیچوقت تو مدرسه یا هیچ کلاسِ آموزشی دیگه آموزش اصولیِ مدیریت زمان و اینکه چطوری لیست کارهای روزانه‌‌ امون رو بنویسیم نداشتیم. و اکثرمون وقتی مشغول به کار شدیم، رویکرد ضعیف و ناموثری برای انجام دادن کارها بهمون تحمیل شده.

دوما، بدون آموزش اصولی، احتمالا از روش مدیریت کارهایی استفاده می‌کنین که توانایی‌هاتون رو برای انجام دادن کارها از بین می‌بره. اینجا همونجاست که ناامید می‌شین و انگیزه‌اتون رو از دست می‌دید.

بدون داشتنِ یک استراتژی اصولی برای اینکه بتونیم کارهای روزانه‌امون رو مدیریت کنیم، روزهامون به شدت از کنترل خارج می‌شن، همونطور که کارهای با اولویت بالا از زمان مشخص شده اشون می‌گذرن، استرس‌مون افزایش پیدا می‌کنه و با زیاد شدنِ فهرست کارهامون، کم کم احساس سردرگمی می‌کنیم.

دلیل تولید محصول جدید، یعنی لیست‌ کارهای روزانه و الگوریتم احساس ، اینه که بهتون یاد بدیم که چطوری کارهاتون رو مدیریت کنین و برنامه‌هایی بنویسید که کمک کنه مهمترین کارهاتون رو به انجام برسونید، همین یه مهارت باعث میشه که استرس‌تون از بین بره.

ست کارهای روزانه جدید، اولویت بندی رو براساس ماتریس آیزنهاور برای شما راحتتر و قابل درک‌تر کرده، گرچه در لیست کارهای روزانه قبلی هم اولویت بندی رو داشتیم اما شاید خیلی از شماها نمی‌دونستید که فسلفه ماتریس آیزنهاور برای اولویت بندی کارها پشت طراحیِ گرافیک اون قرار داره که تو این محصول کاملا واضح و قابل درکه.

مدیریت قرارهای ملاقات، جایی برای ایده ها و خط خطی کردن، لیست خرید روزانه و یادآوری ها + رژیم غذایی و مدیریت کالری همه این‌ها در یک لیست آماده هستن که شما می‌تونید برای داشتنِ سبک زندگی سالمتر در زندگی روزانه‌اتون به کار بگیریدشون.

دسته بندیِ کارهایی که انجام می‌دیم خیلی مهمه،‌ اکثر مواقع به خاطر تنوع زیاد کاری، نمی‎تونیم مدیریت مناسبی روی انجام کارها داشته باشیم. تو این لیست خیلی راحت می‌تونید با کد گذاری‌هایی که براتون طراحی شده در کنار اولویت بندی کارهاتون اون ها رو دسته بندی هم کنید به عنوان مثال:

  • ➡️کارهایی که عقب انداختید
  • ❌کارهایی که از لیست به هر دلیلی حذف شده
  • ⭕کارهایی که از روز قبل جا مونده و باید به لیست کارهای امروز انتقال بدید.
  • کارهایی که در انتظار انجام هستن

دیدگاه

ارسال دیدگاه
محصولات جدید
پکیج Luna 8 417,500 تومان 360,050 تومان
پکیج Mars 1 417,500 تومان 360,050 تومان
من به توان صد - Luna 339,000 تومان
من به توان صد - Mars 339,000 تومان
مقالات جدید
برنامه ریزی ماهانه مانی نریمانی
مقالات جدید 3 مقاله
مقالات جدید 3 مقاله
مقالات جدید 3 مقاله
پیام های سیسTheme
نویسندگان برتر موفق ترین ها
+82دلار
نویسندگان محبوب موفق ترین ها
+280دلار
کاربران جدید موفق ترین ها
+4500دلار
فعال مشتریان موفق ترین ها
+4500دلار
Theme پرفروش موفق ترین ها
+4500دلار
اعلان ها
اهداف دیگر موعد 2 روز
+28%
+50%
بهترین محصول موعد 2 روز
+8%
مراقبت از مشتری
گزارشات
اعضا