Logo

اهدافِ افراد موفق و چرخ زندگی

اهدافِ افراد موفق و چرخ زندگی

1400/11/25
109 بازدید کننده

برش سلامتِ ذهنِ چرخِ زندگی

عمکرد سال گذشته اشون رو بررسی می‌کنن و برای سال جدید برنامه ریزی می‌کنن.


برش رشد و توسعه فردی در چرخِ زندگی

برای خودشناسی و شناختن ارزش‌ها و استعدادهاشون زمان می‌گذارند و برای اینکار سرمایه گذاری مالی، زمانی و انرژی می‌کنند، جلسات منظم تراپی دارند و به رواندرمانگر متخصص مراجعه می‌کنن.
 به یادگیری ادامه میدن و کتاب می‌خونن، ویدئوهای آموزشی مناسب و در راستای اهدافشون می‌بینن. از آموزش‌های یوتیوب و پادکست‌ها به صورت هدفمند و هوشمندانه بهره می‌برند.

 چرخ زندگی

 برش معنویات در چرخِ زندگی با کارهای داوطلبانه و خیریه نیازهای معنویشون رو برطرف می‌کنند و به زندگیشون معنا میدن. این کار می‌تونه جمع آوری زباله از طبیعت باشه، یا آموزش رایگانِ یه مهارت به کسی که نیازمند یادگیری اون مهارتِ.

برش سلامت جسمی در چرخِ زندگی

 با مشورت صحیح با مربیِ ورزشیِ متخصص و حرفه ای ورزش مناسب با آمادگی بدنیِ خودشون انتخاب می‌کنند به طوری که بتونن به صورت مستمر اون ورزش رو ادامه بدهند و همچنین با مراجعه به پزشک تغذیه، کالری مورد نیاز بدنشون رو مشخص می‌کنن و سعی می‌کنن به اون رژیمِ غذایی پایبند بمونن. اینجوری خودشون رو از نظر جسمی شارژ و پر انرژی نگه می‌دارن.

برش سلامت ذهن در چرخِ زندگی

 مدیتیشن می‌کنن، برنامه ریزی می‌کنن، از روش‌های پاکسازی ذهن استفاده می‌کنند و ایده ها و احساسات خودشون رو روی کاغذ می‌نویسن، سم زدایی دیجیتال دارن، کتاب می‌خونن و سعی می‌کنن برای انجام همه این کارها نظم و دیسیپلینِ خاصی داشته باشن.

برش تفریح و سرگرمی در چرخِ زندگی

به علاقه‌مندی هاشون مثل: موسیقی یا نقاشی و… می‌پردازن. مسافرت‌های کوتاه میرن و از طبیعت لذت می‌برن. از ناحیه امنشون میان بیرون و سعی می‌کنن جاهای جدید، آدم‌های جدید و کلا چیزای جدید رو تجربه کنن.

برش روابط اجتماعی، خانوادگی و عاطفی در چرخِ زندگی

زمانی رو برای اعضای خانواده و مهمانی‌های خانوادگی و دوستانه می‌گذارند، با پارتنر یا شریک عاطفیشون Quality Time دارن و برای صحبت کردن در مورد مشکلات مختلف برای هم زمان می‌گذارند. برای داشتن روابط بین فردی مناسب، دوره های مناسب رو می‌گذرونن، کتاب و پادکست مرتبط گوش می‌دن و سعی می‌کنن در زندگی واقعی عملیش کنن.

دیدگاه

ارسال دیدگاه
محصولات جدید
پکیج Luna 8 417,500 تومان 360,050 تومان
پکیج Mars 1 417,500 تومان 360,050 تومان
من به توان صد - Luna 339,000 تومان
من به توان صد - Mars 339,000 تومان
مقالات جدید
برنامه ریزی ماهانه مانی نریمانی
مقالات جدید 3 مقاله
مقالات جدید 3 مقاله
مقالات جدید 3 مقاله
پیام های سیسTheme
نویسندگان برتر موفق ترین ها
+82دلار
نویسندگان محبوب موفق ترین ها
+280دلار
کاربران جدید موفق ترین ها
+4500دلار
فعال مشتریان موفق ترین ها
+4500دلار
Theme پرفروش موفق ترین ها
+4500دلار
اعلان ها
اهداف دیگر موعد 2 روز
+28%
+50%
بهترین محصول موعد 2 روز
+8%
مراقبت از مشتری
گزارشات
اعضا